Ubili smo djeda mraza, krvava je bijela staza..

Da ja ove godine ne pišem ono o čemu obično pišem u ovo vrijeme, predblagdansko licemjerno, evo vam tute jedan linkić na post od drage mi Mastermajndice pa se lijepo složite s njom u komentarima, ali i u konkretnim postupcima.

Nego, jel’ ta pjesmica iz naslova komunistička originalno ili su mi to prodali? Ok, idemo dalje na ono što sam vam htio napisati.

Kako to i biva, snovi su mi omiljeni dio ne samo noći/dana, nego života i manje više se prema njima ravnam u svakodnevnim situacijama. Obično se ono što snivam i obistini. Kad mi neki član obitelji strada na bilo koji način, kad se ljudima u mojoj blizini nešto dogodi, kad se nešto treba meni dogoditi, bilo što slično, sanjam to. Sjećam se toga sutradan i to se uistinu i dogodi. Ne kontroliram te snove, ne dolaze u logičnim razmacima, ponekad ih nemam mjesecima, ponekad svakodnevno. Eto, pa se ljudi i dalje čude kad im kažem ‘da, ja znam da ću se masno obogatiti i znam točno kako jer sam to sanjao’.. Samo se vi čudite, meni je ok vjerovati da netko još ne vjeruje u snoviđenja.

Ili primjerice, kad sam dovoljno potišten ili dovoljno sretan, oko sebe poremećujem slabije strujne krugove; drugim riječima gasim lampe, smrzavam mobitele i računala i par puta sam u životu pokušao nositi digitalni sat na ruci kao dječarac, ali svaki bi riknuo nakon stavljanja na ruku pa nema smisla previše. Nisu to neke posebne moći, niti ja na njih tako gledam, već kao na određen osjećaj, karmu, činjenicu da sam vodenjak ili da sam odrastao u blizini vračara i fakat mi nije čudno susretati te super nadnaravne impulse 🙂

Tako sam baš neki dan imao prilike susresti jednu osebujnu osobu čiju osobnost, karakter i utjecaj, uvjetno rečeno, ne mogu opisati u par riječi, niti ih ja pronalazim. Kako se ne želim dovoditi u situaciju klevetanja, neću vam reći tko je on, no natuknut ću da je riječ o doktoru određene znanosti koji je, izmeđuostalog, svećenik Katoličke Crkve, učenik sadašnjeg Pape, a koji ima na mobitelu fotku Ratzingera kako uživa u pilećoj bocki (batku, za Međimurce :P), umusan do kape. Ok, mogli smo i bez te informacije, ali totalno je cool. Informacija, mislim. Mladog su mi gospodina predstavili kao iznimno utjecajnu osobu zaduženu za čuvanje ugovora između Vatikana i RH. Moderna inkvizicija, rekao bi kolega,kod kojeg su se sljedeće scene odvijale, u šali.

Enihu, ja sam se s dotičnim gospodinom, prije no što sam zapao u delirij BrendiCole, cijelo veče svađao oko brojnih, raznovrsnih, pametnih i glupih stvari. U jednom je trenutku ta svađa stvarno bila oštra, no sada se više ne sjećam oko čega je točno bila. Ono čega se sjećam, dapače, ostalo mi je urezano u pamćenje, jest to da se mladi gospodin želio oko nečega kladiti sa mnom. Ukoliko bih izgubio, bio bih njegov na 24 sata. Ne znam točno u kojem smislu. Ali znam da je desetak ljudi u prostoriji, koji su očito izgubili neke oklade, glasno prosvjedovalo, odnosno na sve su mi načine pokušali reći da se ne upuštam u to. Prosudih njihove oči, najednom isprazne i kao zavedene, pa se nisam kladio da mi mladi gospodin (ne) može dovesti pred oči baš bilo koju utjecajnu osobu kako je on tvrdio.

Kasnije su se događale još brojne čudne stvari, odnosno ono što bi možda drugima bilo čudno, ali ja sam s relativnim mirom u sebi prihvatio činjenicu da je dotična osoba znala neke stvari o meni, mojim roditeljima, pa čak i mojem zdravlju koje nije mogao znati nitko drugi osim mene. U jeku svađe pale su tu i prijetnje kako, ukoliko ne prestanem inzistirati na nekim stavovima (mahom antikršćanski.. ) će mi se nešto loše dogoditi. Nakon što sam utvrdio da to fakat nije u kršćanskom duhu, dotični mi je odbrusio da nemam pojma što kršćanski duh je, što je Crkva i koliko je duga njena ruka, moćna i snažna.

I onda, kao ni sada, ne sumnjam niti jednim atomom svojeg tijela da Crkva nije najmoćnija organizacija na svijetu. Da ne drma politikom, da ne drma ljudima i da pritom ne koristi sve; od jeftinih psiholoških trikova, pa do snažnih ličnosti, medija i i ljudi s nadnaravnim sposobnostima kakav je bio mladi gospodin. A koji je bio ljutit jer je očito shvatio da se čovjeku koji nema ništa (ja) – ne može uzeti ništa. I da je čovjek poput mene, davno usnio svoju sudbinu. I zna da će još toliko puta biti na koljenima, na moralno – financijsko – egzistencijalnom dnu, ali ga veseli činjenica da je instinkt za preživljavanje u njemu jači od bilo koje Crkve. Te da je vjera u sebe jača od vjere u bilo kojem drugom smislu. Možda zato ne trebam skrivati pogled pred takvim ljudima koji svojim dubokim očima vide tvoju nezaslužnu dušu i koji znaju stvari od kojih se naježiš.

A možda je to sve od BrendiCole..

Kategorija posta: magical (,) realism..

28 Responses to Ubili smo djeda mraza, krvava je bijela staza..

  1. B kaže:

    Nadam se da inicijali spomenutog nisu O.B.

  2. aristonov kaže:

    Zašto??

  3. B kaže:

    Upoznao sam osobu s tim inicijalima koja bi mogla odgovarat opisu. Radi se o tipu koji je vrlo inteligentan, a inteligenciju i razne trikove u kombinaciji s lažima koristi kako bi ostavio ovakav dojam kakav je ostavio. Moglo bi se tu reć i više detalja, ali me zanima pričamo li o istoj osobi?

  4. Josephine kaže:

    Ne sumnjam da ćeš ostvariti svoje bogatstvo, no je li zaista vrijedno žrtve ljudi da dođeš do njega?

  5. forestdumb kaže:

    Kao i uvijek, još jedan post vrijedan čitanja, samo…na 24 sata pasti u ruke crkvenjaku-hm, sudeći prema njegovim kolegama, mislim da nema sumnje u kojem smislu.

  6. aristonov kaže:

    B, daljnji razgovor o ovoj temi isključivo preko maila 🙂 Josephine, za početak, ‘bogatstvo’ o kojemu ja pričam nisu skupi auti (eventualno jedan volvo :P) i Sejšeli, nego normalan život, neki bolji fakultet, stan i sve što treba mojim sestrama, posebice mlađoj. A dalje, ne znam odakle ti sad ‘ljudske žrtve’? Niti kako si povezala da bih do bogatstva dolazio na nečiju štetu? Ne, idejom, sivilom u glavi, ambicijom i rukama.. 🙂

  7. Josephine kaže:

    Spomenuo si moralno dno, i iz toga sam izvukla zaključak… 🙂

  8. aristonov kaže:

    Ah to, da istina, možeš povući takvu paralelu.. ali ne, uvjerevam te, moralno dno spram sebe samoga, o tome je riječ 🙂

  9. Josephine kaže:

    Sretno dalje… 😀
    PS. moram priznati zaintrigirale su me električne moći prespajanja, i to na posve perverzan način:)

  10. aristonov kaže:

    Dvije riječi, Josephine: Električni orgazam 😀

  11. Josephine kaže:

    Cura sretna!

  12. aristonov kaže:

    Cure nema.

  13. Josephine kaže:

    LOL! Sve to držati samo za sebe. Ne igraš fer :d

  14. aristonov kaže:

    Ovaj razgovor postaje preintiman za ovo mjesto 😛

  15. kamara kaže:

    Mene ipak zanima oklada. Baš si papak 😉

  16. aristonov kaže:

    Spojit ću te s likom pa se ti namakni ako ćeš cijelu kamaru oklada! 🙂 Oklada je bila, sjetih se, da mi dovede šefa odmah i sada, al’ to je bilo nemoguće jer je bio na drugom kraju svijeta.. i tu prestadoh s okladama jer se ne volim kladiti. Uvijek izgubim. jeboga.

  17. kamara kaže:

    da je bilo nemoguće kladio bi se 😉 ak niš drugo zbog brandy-cole

  18. aristonov kaže:

    Bi, ne bi, nebitno jer nisam 🙂 A i objašnjavam gore pogled u očima i reakciju drugih..

  19. kamara kaže:

    pa kažem … papak 😉 hihihihihih
    aj na kavu da te zajebavam

  20. aristonov kaže:

    Na poslu sam, dosta udaljen i bez prava na višesatni odlazak.. Sutra navečer? Ipak smo susjedi 😉

  21. kamara kaže:

    Neznam još kakvi su planovi za nedjelju, ako ostanem u ZG svakako. Javim ti se. Ponesi pare 🙂

  22. Josephine kaže:

    Ako Ari plaća, eto i mene 😀

  23. aristonov kaže:

    Ne, ajd fakat sutra, platit ću vam kavu objema 😛 pa da malo počavrljamo kao ljudi. Dobar bloger uvijek pazi da su mu mušterije sretne i zadovoljne : ))

  24. Josephine kaže:

    Mušterija…hm 😉
    Sorry ali ne mogu, danas sam u gužvi do trepavica. Uživajte vas dvoje. 😀

  25. Ljiga kaže:

    Tip je budala. Sposobna budala ali budala. Netreba trošiti čuđenje na njega.

  26. Mika kaže:

    Ne znam o kome gore pričaš ali vjerujem da bi me se dojmio, negativno. 😦

    Sigurno te ljudi stalno gnjave s ovim, ali si prvi novinar kojeg znam a da mu novinarstvo ne struže po ego pa se nadam da možeš i meni malo pomoći. Je li teško raditi i zadržati posao u Jutarnjem?

  27. Mika kaže:

    Bi li ti jako zasmetala ako te zagnjavim s par pitanja u vezi novinarstva i rada u novinama općenito? 🙂

  28. aristonov kaže:

    Mika, odgovorih ti na gmail..

Komentiraj